Doprava ZDARMA nad 1800 Kč/100 €

Poštovné a doprava

Doprava nad 1800 zdarma

Pro všechny objednávky nad 1800 Kč máme dopravu zdarma! Využijte služeb PPL a nechte si zásilku dovézt přímo k vám. Nebo si vyberte jedno z více než 4000 výdejních míst Zásilkovny, Balíkovny nebo ParcelshopuPPL.

Expresní doprava pro zboží skladem

99% našeho zboží držíme opravdu skladem. Přesný počet kolik kusů zboží máme skladem najdete v detailu každého produktu. Objednávky vytvořené do 13:00 odesíláme ještě ten samý pracovní den. Objednávky vytvořené později odesíláme následující pracovní den.

  • ppl-dopravci-120x96

    PPL

    99 Kč

    Spolehlivé doručení přepravní společností PPL.

  • cp-dopravci-120x96

    Česká Pošta

    99 Kč

    Doručení Českou poštou prostřednictvím Balíku do ruky a Na poštu

  • zasilkovna-dopravci-120x96

    Vyzvednutí na výdejně

    59-69 Kč

    Vyzvednutí balíčku na výdejním místě Zásilkovny, Balíkovny nebo Parcelshopu. Balík max do 5 Kg. 

Způsoby platby za zboží

Zvolte si způsob úhrady, který vám vyhovuje. Platit můžete online platební kartou, převodem, nebo si objednávku nechat zaslat na dobírku.

  •  

    Bankovní převod

    Zdarma

    Zboží zaplatíte předem na náš účet u Fio Banky.

  •  

    Online Platební karta

    Zdarma

    Zboží zaplatíte platební kartou prostřednictvím ComGate brány.

  •  

    Dobírka

    40 Kč

    Zásilku zaplatíte při předání hotově nebo kartou.

Posíláme na Slovensko

Pro všechny objednávky nad 100 € máme dopravu zdarma! Využijte služeb Slovenské pošty či kurýra a nechte si zásilku dovézt přímo k vám. Nebo si vyberte jedno z výdejních míst Zásilkovny a zboží si vyzvedněte osobně. Ceny zboží v EURECH si zobrazíte tak, že na pravé straně nahoře vedle košíku přepnete zobrazení měny z CZK na EUR :)

  • kuryr-sk

    Kurýrem na adresu

    5 €

    Druhý den po odeslání předáme balíček přepravní společnosti. Doručení dále trvá 1-2 dny

  • zasilkovna-dopravci-120x96

    Zásilkovna

    3 €

    Již více než 2000 výdejních míst Zásilkovny v ČR a na Slovensku.

Způsoby platby za zboží - Slovensko

  •  

    Bankovní převod

    Zdarma

    Zboží zaplatíte předem na náš eurový účet u Fio Banky. Platby kontrolujeme několikrát denně a zboží odesíláme jakmile platba dorazí.

  •  

    Online Platební karta

    Zdarma

    Zboží zaplatíte platební kartou prostřednictvím Comgate brány. 

  •  

    Dobírka

    2 €

    V případě, že zvolíte platbu dobírkou, zaplatíte zásilku při předání přímo dopravci.

Postup při převzetí zboží dopravcem

K produktům, které zde nabízíme, maximálně věříme a chováme se k nim s náležitou péčí. I tak se může stát, že k vám dorazí poškozené, dorazí něco jiného nebo nedorazí vůbec, a to například vinou dopravce. Abychom vám mohli zaslat zboží znovu a reklamace od dopravce nám byla uznána, přinášíme vám souhrn nutných kroků pro takové situace.

Co dělat, je-li zásilka nebo její část mechanicky poškozena?

Při převzetí zboží od přepravce jste povinni zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. Pokud na místě zjistíte, že poškozeno je, odmítněte převzetí zásilky a informujte nás o této skutečnosti na e-mailem, v nejlepším případě telefonicky 605 336 269. Budeme vás následně kontaktovat pro následné odeslání náhradního zboží.

Co dělat, zjistíte-li poškození zásilky až po odjezdu dopravce?

PPL: Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je její obsah poškozen, vyplňte do 3 pracovních dnů od doručení reklamační formulář na stránkách PPL. Následně vás bude kontaktovat PPL se se sepsáním zápisu o škodě. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně. O podání reklamace nás prosím neprodleně informujte e-mailem nebo telefonicky 605 336 269. Následně se vám ozveme s dalším postupem.

Zásilkovna: Zásilku si prohlédněte přímo na pobočce Zásilkovny. Pokud převezmete viditelně poškozený balíček, právo na reklamaci zaniká. V případě, že je balíček poškozen, oznamte to prosím obsluze Zásilkovny. Následně nás prosím informujte emailem  a my se vám ozveme s dalším postupem. Pokud je poškozen obsah zásilky nebo v balíku chybí zboží, informujte nás prosím o této skutečnosti e-mailem vyplňte reklamační formulář na stránkách Zásilkovny. A to nejpozději do 2 kalendářních dnů od převzetí zásilky. Následně se vám ozveme s dalším postupem. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně.

Česká pošta: Reklamaci poškozené zásilky uplatněte nejpozději do 2 pracovních dnů od jejího převzetí na kterékoli pobočce České pošty. Co k reklamaci potřebujete? Kompletní balení zásilky (včetně obalu a výplně), fakturu a doklad totožnosti. Pracovník pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Následně nás kontaktujte na e-mail a my se vám ozveme s dalším postupem.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & techka s.r.o.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení