Poštovné a doprava
Doprava nad 1 800 Kč zdarma
Pro všechny objednávky nad 1800 Kč máme dopravu zdarma! Využijte služeb PPL, České Pošty a nechte si zásilku dovézt přímo k vám. Nebo si vyberte jedno z více než 4000 výdejních míst Zásilkovny, Balíkovny nebo Parcelshopu PPL.
Expresní doprava pro zboží skladem
99% našeho zboží držíme opravdu skladem. Přesný počet kolik kusů zboží máme skladem najdete v detailu každého produktu. Objednávky vytvořené do 13:00 odesíláme ještě ten samý pracovní den. Objednávky vytvořené později odesíláme následující pracovní den.

PPL

Česká pošta

Vyzvednutí na výdejně
Způsoby platby za zboží
Zvolte si způsob úhrady, který vám vyhovuje. Platit můžete online platební kartou, klasickým převodem, nebo si objednávku nechat zaslat na dobírku. V případě platby předem vás odměníme slevou 10 Kč navíc.

Platební karta

Online převod

Klasický převod

Dobírka
Posíláme na Slovensko
Pro objednávky nad 100 € máme dopravu zdarma! Využijte služeb DPD a nechte si zásilku dovézt přímo k vám. Nebo si vyberte jedno z výdejních míst Zásilkovny a zboží si vyzvedněte osobně. Ceny zboží v EURECH si zobrazíte tak, že na pravé straně nahoře vedle košíku přepnete zobrazení měny z CZK na EUR :)

Doručení na adresu (do 9 kg)

Doručení na adresu (nad 9 kg)

Zásilkovna
Způsoby platby za zboží - Slovensko

Online platební karta

Klasický převod

Dobírka
Postup při převzetí zboží dopravcem
K produktům, které nabízíme, maximálně věříme a chováme se k nim s náležitou péčí. I tak se může stát, že k vám dorazí poškozené, dorazí něco jiného nebo nedorazí vůbec, a to například vinou dopravce. Abychom vám mohli zaslat zboží znovu a reklamace od dopravce nám byla uznána, přinášíme vám souhrn nutných kroků pro takové situace.
Co dělat, je-li zásilka nebo její část mechanicky poškozena?
Při převzetí zboží od přepravce doporučujeme zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. Pokud na místě zjistíte, že poškozeno je, odmítněte převzetí zásilky a informujte nás o této skutečnosti na e-mailem, v nejlepším případě telefonicky 605 336 269. Budeme vás následně kontaktovat pro následné odeslání náhradního zboží. Pokud i přesto zboží převezmete, sepište na místě s dopravcem zápis o škodě, ulehčí to další kroky při případné reklamaci.
Co dělat, zjistíte-li poškození zásilky až po odjezdu dopravce?
Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je její obsah poškozen, vyplňte do 3 pracovních dnů od doručení reklamační formulář na stránkách PPL. Následně vás bude kontaktovat PPL se se sepsáním zápisu o škodě. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně. O podání reklamace nás prosím neprodleně informujte e-mailem nebo telefonicky 605 336 269. Následně se vám ozveme s dalším postupem.
Zásilku si prohlédněte přímo na pobočce Zásilkovny. Pokud převezmete viditelně poškozený balíček, právo na reklamaci zaniká. V případě, že je balíček poškozen, oznamte to prosím obsluze Zásilkovny. Následně nás prosím informujte emailem a my se vám ozveme s dalším postupem. Pokud je poškozen obsah zásilky nebo v balíku chybí zboží, informujte nás prosím o této skutečnosti e-mailem vyplňte reklamační formulář na stránkách Zásilkovny. A to nejpozději do 2 kalendářních dnů od převzetí zásilky. Následně se vám ozveme s dalším postupem. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně.
Reklamaci poškozené zásilky uplatněte nejpozději do 2 pracovních dnů od jejího převzetí na kterékoli pobočce České pošty. Co k reklamaci potřebujete? Kompletní balení zásilky (včetně obalu a výplně), fakturu a doklad totožnosti. Pracovník pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Následně nás kontaktujte na e-mail a my se vám ozveme s dalším postupem.