Poštovné a doprava

Doprava nad 1 800 Kč zdarma, Zásilkovna nad 1 300 Kč

Pro všechny objednávky nad 1800 Kč máme dopravu zdarma! Využijte služeb DPD, České Pošty a nechte si zásilku dovézt přímo k vám. Nebo si vyberte jedno z více než 4000 výdejních míst Zásilkovny, Balíkovny.

Expresní doprava pro zboží skladem

99% našeho zboží držíme opravdu skladem. Přesný počet kolik kusů zboží máme skladem najdete v detailu každého produktu. Objednávky vytvořené do 13:00 odesíláme ještě ten samý pracovní den. Objednávky vytvořené později odesíláme následující pracovní den.

DOPRAVA A PLATBA

DPD

99 Kč
Spolehlivé doručení přepravní společností DPD. 99 % balíků doručeno další den od předání.
DOPRAVA A PLATBA

Česká pošta

99 Kč
Doručení Českou poštou prostřednictvím služby Balík do ruky a Na poštu.
DOPRAVA A PLATBA

Vyzvednutí na výdejně

49-79 Kč
Vyzvednutí balíku na výdejním místě Zásilkovny nebo Balíkovny. Balík max do 5 Kg. 

Způsoby platby za zboží

Zvolte si způsob úhrady, který vám vyhovuje. Platit můžete online platební kartou, klasickým převodem, nebo si objednávku nechat zaslat na dobírku. V případě platby předem vás odměníme slevou 10 Kč navíc.

DOPRAVA A PLATBA

Online platební karta

Sleva 10 Kč
Zabezpečená platba online platební kartou přes platební bránu Comgate.
DOPRAVA A PLATBA

Klasický převod

Sleva 10 Kč
Objednávku zaplatíte klasickým převodem na náš účet vedený u FIO banky. 
DOPRAVA A PLATBA

Dobírka

39 Kč
Za zboží zaplatíte hotově nebo platební kartou při převzetí zboží.

Posíláme na Slovensko

Pro objednávky nad 100 € máme dopravu zdarma! Využijte služeb DPD a nechte si zásilku dovézt přímo k vám. Nebo si vyberte jedno z výdejních míst Zásilkovny a zboží si vyzvedněte osobně. Ceny zboží v EURECH si zobrazíte tak, že na pravé straně nahoře vedle košíku přepnete zobrazení měny z CZK na EUR :)

DOPRAVA A PLATBA

Doručení na adresu (do 9 kg)

5 €
Rychlé doručení přepravní společností na adresu. Doručení do 2-3 dnů. Balík max 9 kg. 
DOPRAVA A PLATBA

Doručení na adresu (nad 9 kg)

8 €
Rychlé doručení přepravní společností na adresu. Doručení do 2-3 dnů. Balík od 9-28 kg.
DOPRAVA A PLATBA

Zásilkovna

3 €
Vyberte si jedno z výdejních míst Zásilkovny a zboží si vyzvedněte osobně.

Způsoby platby za zboží - Slovensko

DOPRAVA A PLATBA

Online platební karta

Sleva 0,4 €
Zabezpečená platba online platební kartou přes platební bránu Comgate.
DOPRAVA A PLATBA

Klasický převod

Sleva 0,4 €
Objednávku zaplatíte klasickým převodem na náš eurový účet vedený u FIO banky. 
DOPRAVA A PLATBA

Dobírka

2 €
Za zboží zaplatíte hotově nebo platební kartou při převzetí zboží.

Postup při převzetí zboží dopravcem

K produktům, které nabízíme, maximálně věříme a chováme se k nim s náležitou péčí. I tak se může stát, že k vám dorazí poškozené, dorazí něco jiného nebo nedorazí vůbec, a to například vinou dopravce. Abychom vám mohli zaslat zboží znovu a reklamace od dopravce nám byla uznána, přinášíme vám souhrn nutných kroků pro takové situace.

Co dělat, je-li zásilka nebo její část mechanicky poškozena?

Při převzetí zboží od přepravce doporučujeme zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. Pokud na místě zjistíte, že poškozeno je, odmítněte převzetí zásilky a informujte nás o této skutečnosti na e-mailem, v nejlepším případě telefonicky 605 336 269. Budeme vás následně kontaktovat pro následné odeslání náhradního zboží. Pokud i přesto zboží převezmete, sepište na místě s dopravcem zápis o škodě, ulehčí to další kroky při případné reklamaci.

Co dělat, zjistíte-li poškození zásilky až po odjezdu dopravce?

DOPRAVA A PLATBA

Při jakémkoli poškození zásilky je potřeba vždy vyplnit zápis o škodě, a to ihned při převzetí zjevně poškozené zásilky s kurýrem, nebo nejpozději do 7 pracovních dnů od doručení zásilky, pokud není poškození na obalu viditelné. Detailní informace a postup naleznete v informačním letáku DPD zde. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně. Vždy pořiďte detailní fotodokumentaci, krabice, výplně a poškozeného zboží. Následně nás informujte e-mailem nebo telefonicky 605 336 269 a my se vám ozveme s dalším postupem.