Poštovné a doprava

Doprava nad 1800 zdarma

Pro všechny objednávky nad 1800 Kč máme dopravu zdarma! Využijte služeb PPL a nechte si zásilku dovézt přímo k vám. Nebo si vyberte jedno z více než 4000 výdejních míst Zásilkovny, Balíkovny nebo ParcelshopuPPL.

Expresní doprava pro zboží skladem

99% našeho zboží držíme opravdu skladem. Přesný počet kolik kusů zboží máme skladem najdete v detailu každého produktu. Objednávky vytvořené do 13:00 odesíláme ještě ten samý pracovní den. Objednávky vytvořené později odesíláme následující pracovní den.

  • ppl-dopravci-120x96

    PPL

    99 Kč

    Spolehlivé doručení přepravní společností PPL.

  • cp-dopravci-120x96

    Česká Pošta

    99 Kč

    Doručení Českou poštou prostřednictvím Balíku do ruky a Na poštu

  • zasilkovna-dopravci-120x96

    Vyzvednutí na výdejně

    69 Kč

    Vyzvednutí balíčku na výdejním místě Zásilkovny, Balíkovny nebo Parcelshopu. Balík max do 5 Kg. 

Způsoby platby za zboží

Zvolte si způsob úhrady, který vám vyhovuje. Platit můžete online platební kartou, převodem, nebo si objednávku nechat zaslat na dobírku.

  •  

    Bankovní převod

    Zdarma

    Zboží zaplatíte předem na náš účet u Fio Banky.

  •  

    Online Platební karta

    Zdarma

    Zboží zaplatíte platební kartou prostřednictvím ComGate brány.

  •  

    Dobírka

    30 Kč

    Zásilku zaplatíte při předání hotově nebo kartou.

Posíláme na Slovensko

Pro všechny objednávky nad 100 € máme dopravu zdarma! Využijte služeb Slovenské pošty či kurýra a nechte si zásilku dovézt přímo k vám. Nebo si vyberte jedno z výdejních míst Zásilkovny a zboží si vyzvedněte osobně. Ceny zboží v EURECH si zobrazíte tak, že na pravé straně nahoře vedle košíku přepnete zobrazení měny z CZK na EUR :)

  • kuryr-sk

    Kurýrem na adresu

    5 €

    Druhý den po odeslání předáme balíček přepravní společnosti. Doručení dále trvá 1-2 dny

  • zasilkovna-dopravci-120x96

    Zásilkovna

    3 €

    Již více než 2000 výdejních míst Zásilkovny v ČR a na Slovensku.

Způsoby platby za zboží - Slovensko

  •  

    Bankovní převod

    Zdarma

    Zboží zaplatíte předem na náš eurový účet u Fio Banky. Platby kontrolujeme několikrát denně a zboží odesíláme jakmile platba dorazí.

  •  

    Online Platební karta

    Zdarma

    Zboží zaplatíte platební kartou prostřednictvím Comgate brány. 

  •  

    Dobírka

    2 €

    V případě, že zvolíte platbu dobírkou, zaplatíte zásilku při předání přímo dopravci.

Postup při převzetí zboží dopravcem

K produktům, které zde nabízíme, maximálně věříme a chováme se k nim s náležitou péčí. I tak se může stát, že k vám dorazí poškozené, dorazí něco jiného nebo nedorazí vůbec, a to například vinou dopravce. Abychom vám mohli zaslat zboží znovu a reklamace od dopravce nám byla uznána, přinášíme vám souhrn nutných kroků pro takové situace.

Co dělat, je-li zásilka nebo její část mechanicky poškozena?

Při převzetí zboží od přepravce jste povinni zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. Pokud na místě zjistíte, že poškozeno je, odmítněte převzetí zásilky a informujte nás o této skutečnosti na e-mailem, v nejlepším případě telefonicky 605 336 269. Budeme vás následně kontaktovat pro následné odeslání náhradního zboží.

Co dělat, zjistíte-li poškození zásilky až po odjezdu dopravce?

PPL: Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je její obsah poškozen, vyplňte do 3 pracovních dnů od doručení reklamační formulář na stránkách PPL. Následně vás bude kontaktovat PPL se se sepsáním zápisu o škodě. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně. O podání reklamace nás prosím neprodleně informujte e-mailem nebo telefonicky 605 336 269. Následně se vám ozveme s dalším postupem.

Zásilkovna: Zásilku si prohlédněte přímo na pobočce Zásilkovny. Pokud převezmete viditelně poškozený balíček, právo na reklamaci zaniká. V případě, že je balíček poškozen, oznamte to prosím obsluze Zásilkovny. Následně nás prosím informujte emailem  a my se vám ozveme s dalším postupem. Pokud je poškozen obsah zásilky nebo v balíku chybí zboží, informujte nás prosím o této skutečnosti e-mailem vyplňte reklamační formulář na stránkách Zásilkovny. A to nejpozději do 2 kalendářních dnů od převzetí zásilky. Následně se vám ozveme s dalším postupem. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně.

Česká pošta: Reklamaci poškozené zásilky uplatněte nejpozději do 2 pracovních dnů od jejího převzetí na kterékoli pobočce České pošty. Co k reklamaci potřebujete? Kompletní balení zásilky (včetně obalu a výplně), fakturu a doklad totožnosti. Pracovník pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Následně nás kontaktujte na e-mail a my se vám ozveme s dalším postupem.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & techka s.r.o.