Poštovné a doprava

še o nákupu

Doprava a poštovné v ČR

Při objednávce nad 1500 Kč dopravné zdarma! Způsob úhrady platba převodem, na dobírku, online platební kartou.

   Převodem, Kartou Dobírka
Výše objednávky (Kč): 0-1500 nad 1500 0-1500 nad 1500
DPD 89,- Zdarma 119,- 30,-
Česká Pošta - Do ruky 89,- Zdarma 119,- 30,-
Česká Pošta - Na poštu 89,- Zdarma 119,- 30,-
Zásilkovna.cz 49,- Zdarma 79,- 30,-
Osobní odběr Brno - Židenice Zdarma

 

Doprava a poštovné Slovensko

Ceny zboží v EURECH si zobrazíte tak, že na pravé straně nahoře pod košíkem přepnete zobrazení měny na EUR.

Při objednávce nad 100 EUR dopravné zdarma!

  Placeno převodem, kartou Dobírka
Slovenská Pošta 5 EUR 7 EUR
Zásilkovna (Z-Point) 4 EUR 5 EUR

Informace pro zákazníky, kteří se rozhodnou pro platbu předem:

Platby v rámci SEPA:
IBAN: CZ9020100000002700496317
Variabilní symbol:
číslo objednávky

IBAN: CZ9020100000002700496317
BIC kód/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Postup při převzetí zboží dopravcem

K produktům, které zde nabízíme, maximálně věříme a chováme se k nim s náležitou péčí. I tak se může stát, že k vám dorazí poškozené, dorazí něco jiného nebo nedorazí vůbec, a to například vinou dopravce. Abychom vám mohli zaslat zboží znovu a reklamace od dopravce nám byla uznána, přinášíme vám souhrn nutných kroků pro takové situace.

1. Co dělat, když dodávka zboží nesouhlasí s dokladem, obdrželi jste jiné zboží, v dodávce něco chybí?

V takových případech prosíme bezprostředně po zjištění vyplňte reklamační list a zašlete nám jej na e-mail: info@uvlasku.cz. Pokud chcete situaci vyřešit co nejrychleji, informujte nás telefonicky 605 336 269. Budeme vás následně kontaktovat s vyjádřením.

2. Co dělat, je-li zásilka nebo jeho část mechanicky poškozena?

Vy jako kupující jste povinni si zboží ihned při převzetí od dopravce nebo na odběrných místech zkontrolovat, zda není poškozeno (krabice není poškozená, nálepky nejsou odtrženy apod.). Pokud na místě zjistíte, že poškozeno je, odmítněte převzetí zásilky a informujte nás o této skutečnosti na e-mailem, v nejlepším případě telefonicky 605 336 269. Budeme vás následně kontaktovat pro následné odeslání náhradního zboží.

3. Co dělat, zjistíte-li poškození zásilky až po odjezdu dopravce?

  1. Česká Pošta – reklamaci poškozené zakázky uplatněte nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí, na kterékoliv pobočce České Pošty. Co k reklamaci potřebujete? Kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a doklad totožnosti – Občanský průkaz. Pracovník Pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Neprodleně poté nás kontaktujte na e-mail a my se vám ozveme s dalším postupem.
  2. DPD – reklamaci poškozené zásilky uplatněte nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí. V tomto případě je nutné také pořídit fotografie poškozeného zboží, včetně krabice a výplně. Při nenahlášení škody do výše uvedené doby se vystavujete nebezpečí zamítnutí reklamace. E-mailem nám zašlete vyplněný reklamační list.
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.