Poštovné a doprava
Doprava nad 1 800 Kč zdarma, Zásilkovna nad 1 300 Kč
Pro všechny objednávky nad 1800 Kč máme dopravu zdarma! Využijte služeb DPD, České Pošty a nechte si zásilku dovézt přímo k vám. Nebo si vyberte jedno z více než 4000 výdejních míst Zásilkovny, Balíkovny.
Expresní doprava pro zboží skladem
99% našeho zboží držíme opravdu skladem. Přesný počet kolik kusů zboží máme skladem najdete v detailu každého produktu. Objednávky vytvořené do 13:00 odesíláme ještě ten samý pracovní den. Objednávky vytvořené později odesíláme následující pracovní den.
![DOPRAVA A PLATBA](https://image.pobo.cz/images/yg19hn1pugs6/q2m7gb3id01221stlp8n-md.jpeg)
DPD
![DOPRAVA A PLATBA](https://image.pobo.cz/images/yg19hn1pugs6/j3eqee641ypjrgo0tyf2-md.jpeg)
Česká pošta
![DOPRAVA A PLATBA](https://image.pobo.cz/images/yg19hn1pugs6/u22h4zb0l31fnm4zxxmn-md.jpeg)
Vyzvednutí na výdejně
Způsoby platby za zboží
Zvolte si způsob úhrady, který vám vyhovuje. Platit můžete online platební kartou, klasickým převodem, nebo si objednávku nechat zaslat na dobírku. V případě platby předem vás odměníme slevou 10 Kč navíc.
![DOPRAVA A PLATBA](https://image.pobo.cz/images/yg19hn1pugs6/vhr59orh2jz4w77l69g5-md.jpeg)
Online platební karta
![DOPRAVA A PLATBA](https://image.pobo.cz/images/yg19hn1pugs6/to3xlbcfqny0u6l0cpzt-md.jpeg)
Klasický převod
![DOPRAVA A PLATBA](https://image.pobo.cz/images/yg19hn1pugs6/gt0yhve3fm2v90vyvzq4-md.jpeg)
Dobírka
Posíláme na Slovensko
Pro objednávky nad 100 € máme dopravu zdarma! Využijte služeb DPD a nechte si zásilku dovézt přímo k vám. Nebo si vyberte jedno z výdejních míst Zásilkovny a zboží si vyzvedněte osobně. Ceny zboží v EURECH si zobrazíte tak, že na pravé straně nahoře vedle košíku přepnete zobrazení měny z CZK na EUR :)
![DOPRAVA A PLATBA](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.uvlasku.cz/user/documents/upload/bnr/ikony-dopravci/doruceninaadresu.jpg)
Doručení na adresu (do 9 kg)
![DOPRAVA A PLATBA](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.uvlasku.cz/user/documents/upload/bnr/ikony-dopravci/doruceninaadresu.jpg)
Doručení na adresu (nad 9 kg)
![DOPRAVA A PLATBA](https://image.pobo.cz/images/yg19hn1pugs6/96ajdxi3pq2xv5xn4a9z-md.jpeg)
Zásilkovna
Způsoby platby za zboží - Slovensko
![DOPRAVA A PLATBA](https://image.pobo.cz/images/yg19hn1pugs6/vhr59orh2jz4w77l69g5-md.jpeg)
Online platební karta
![DOPRAVA A PLATBA](https://image.pobo.cz/images/yg19hn1pugs6/to3xlbcfqny0u6l0cpzt-md.jpeg)
Klasický převod
![DOPRAVA A PLATBA](https://image.pobo.cz/images/yg19hn1pugs6/gt0yhve3fm2v90vyvzq4-md.jpeg)
Dobírka
Postup při převzetí zboží dopravcem
K produktům, které nabízíme, maximálně věříme a chováme se k nim s náležitou péčí. I tak se může stát, že k vám dorazí poškozené, dorazí něco jiného nebo nedorazí vůbec, a to například vinou dopravce. Abychom vám mohli zaslat zboží znovu a reklamace od dopravce nám byla uznána, přinášíme vám souhrn nutných kroků pro takové situace.
Co dělat, je-li zásilka nebo její část mechanicky poškozena?
Při převzetí zboží od přepravce doporučujeme zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. Pokud na místě zjistíte, že poškozeno je, odmítněte převzetí zásilky a informujte nás o této skutečnosti na e-mailem, v nejlepším případě telefonicky 605 336 269. Budeme vás následně kontaktovat pro následné odeslání náhradního zboží. Pokud i přesto zboží převezmete, sepište na místě s dopravcem zápis o škodě, ulehčí to další kroky při případné reklamaci.
Co dělat, zjistíte-li poškození zásilky až po odjezdu dopravce?
![DOPRAVA A PLATBA](https://image.pobo.cz/images/yg19hn1pugs6/q2m7gb3id01221stlp8n-md.jpeg)
Při jakémkoli poškození zásilky je potřeba vždy vyplnit zápis o škodě, a to ihned při převzetí zjevně poškozené zásilky s kurýrem, nebo nejpozději do 7 pracovních dnů od doručení zásilky, pokud není poškození na obalu viditelné. Detailní informace a postup naleznete v informačním letáku DPD zde. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně. Vždy pořiďte detailní fotodokumentaci, krabice, výplně a poškozeného zboží. Následně nás informujte e-mailem nebo telefonicky 605 336 269 a my se vám ozveme s dalším postupem.
Zásilku si prohlédněte přímo na pobočce Zásilkovny. Pokud převezmete viditelně poškozený balíček, právo na reklamaci zaniká. V případě, že je balíček poškozen, oznamte to prosím obsluze Zásilkovny. Následně nás prosím informujte emailem a my se vám ozveme s dalším postupem. Pokud je poškozen obsah zásilky nebo v balíku chybí zboží, informujte nás prosím o této skutečnosti e-mailem vyplňte reklamační formulář na stránkách Zásilkovny. A to nejpozději do 2 kalendářních dnů od převzetí zásilky. Následně se vám ozveme s dalším postupem. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně.
Reklamaci poškozené zásilky uplatněte nejpozději do 2 pracovních dnů od jejího převzetí na kterékoli pobočce České pošty. Co k reklamaci potřebujete? Kompletní balení zásilky (včetně obalu a výplně), fakturu a doklad totožnosti. Pracovník pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Následně nás kontaktujte na e-mail a my se vám ozveme s dalším postupem.