Poštovné a doprava

Vše o nákupu

Způsob doručování a informace o platbě

Doprava nad 1500 zdarma

Pro všechny objednávky nad 1500 Kč máme dopravu zdarma! Využijte služeb PPL nebo České pošty (balík do ruky) a nechte si zásilku dovézt přímo k vám. Nebo si vyberte jedno z více než 1415 výdejních míst Zásilkovny či některou z poboček České pošty (balík na poštu).

Expresní doprava pro zboží skladem

95% našeho zboží držíme opravdu skladem. Objednávky vytvořené do 14:00 odesíláme ještě ten samý pracovní den. Objednávky vytvořené později odesíláme následující pracovní den. Platí pro dobírku nebo již zaplacené objednávky.

  • ppl-dopravci-120x96

    PPL - přepravní společnost

    89 Kč

    Spolehlivé doručení přepravní společností PPL 24-48 hodin od odeslání.

  • cp-dopravci-120x96

    Česká Pošta

    89 Kč

    Doručení Českou poštou prostřednictvím Balíku do ruky nebo Na poštu.

  • zasilkovna-dopravci-120x96

    Zásilkovna

    49 Kč

    Již více než 1965 výdejních míst Zásilkovny v ČR a na Slovensku.

Způsoby platby za zboží

Zvolte si způsob úhrady, který vám vyhovuje. Platit můžete online platební kartou, převodem, nebo si objednávku nechat zaslat na dobírku.

  •  

    Dobírka

    30 Kč

    Zboží zaplatíte v hotovosti při převzetí. Objednávky se zbožím skladem vytvořené do 14 hodin odesíláme ještě ten samý den.

  •  

    Bankovní převod

    Zdarma

    Zboží zaplatíte předem na náš účet u Fio Banky. Platby kontrolujeme několikrát denně a zboží odesíláme jakmile platba dorazí.

  •  

    Online Platební karta

    Zdarma

    Zboží zaplatíte platební kartou prostřednictvím GoPay brány. Objednávky se zbožím skladem vytvořené do 14 hodin odesíláme ještě ten samý den.

Posíláme na Slovensko

Pro všechny objednávky nad 100 € máme dopravu zdarma! Využijte služeb Slovenské pošty a nechte si zásilku dovézt přímo k vám. Nebo si vyberte jedno z výdejních míst Zásilkovny a zboží si vyzvedněte osobně. Ceny zboží v EURECH si zobrazíte tak, že na pravé straně nahoře nad košíkem přepnete zobrazení měny z CZK na EUR :)

  • cp-dopravci-120x96

    Slovenská Pošta

    5 €

    Druhý den po odeslání předáme balíček Slovenské poště. Doručení dále trvá 1-2 dny

  • zasilkovna-dopravci-120x96

    Zásilkovna

    3 €

    Již více než 1965 výdejních míst Zásilkovny v ČR a na Slovensku.

Způsoby platby za zboží - Slovensko

  •  

    Dobírka

    2 €

    Zboží zaplatíte v hotovosti při převzetí. Objednávky se zbožím skladem vytvořené do 14 hodin odesíláme ještě ten samý den.

  •  

    Bankovní převod

    Zdarma

    Zboží zaplatíte předem na náš eurový účet u Fio Banky. Platby kontrolujeme několikrát denně a zboží odesíláme jakmile platba dorazí.

  •  

    Online Platební karta

    Zdarma

    Zboží zaplatíte platební kartou prostřednictvím GoPay brány.Objednávky se zbožím skladem vytvořené do 14 hodin odesíláme ještě ten samý den.

Postup při převzetí zboží dopravcem

K produktům, které zde nabízíme, maximálně věříme a chováme se k nim s náležitou péčí. I tak se může stát, že k vám dorazí poškozené, dorazí něco jiného nebo nedorazí vůbec, a to například vinou dopravce. Abychom vám mohli zaslat zboží znovu a reklamace od dopravce nám byla uznána, přinášíme vám souhrn nutných kroků pro takové situace.

Co dělat, je-li zásilka nebo její část mechanicky poškozena?

Vy jako kupující jste povinni si zboží ihned při převzetí od dopravce nebo na odběrných místech zkontrolovat, zda není poškozeno (krabice není poškozená, nálepky nejsou odtrženy apod.). Pokud na místě zjistíte, že poškozeno je, odmítněte převzetí zásilky a informujte nás o této skutečnosti na e-mailem, v nejlepším případě telefonicky 605 336 269. Budeme vás následně kontaktovat pro následné odeslání náhradního zboží.

Co dělat, zjistíte-li poškození zásilky až po odjezdu dopravce?

PPL: Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je její obsah poškozen, vyplňte do 3 pracovních dnů od doručení reklamační formulář na stránkách PPL. Následně vás bude kontaktovat PPL se se sepsáním zápisu o škodě. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně. O podání reklamace nás prosím neprodleně informujte e-mailem nebo telefonicky 605 336 269. Následně se vám ozveme s dalším postupem.

Zásilkovna: Zásilku si prohlédněte přímo na pobočce Zásilkovny. Pokud převezmete viditelně poškozený balíček, právo na reklamaci zaniká. V případě, že je balíček poškozen, oznamte to prosím obsluze Zásilkovny. Následně nás prosím informujte emailem a my se vám ozveme s dalším postupem. Pokud je poškozen obsah zásilky, informujte nás prosím o této skutečnosti e-mailem. A to nejpozději do 5 kalendářních dnů od převzetí zásilky. Následně se vám ozveme s dalším postupem. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně.

Česká pošta: Reklamaci poškozené zásilky uplatněte nejpozději do 2 pracovních dnů od jejího převzetí na kterékoli pobočce České pošty. Co k reklamaci potřebujete? Kompletní balení zásilky (včetně obalu a výplně), fakturu a doklad totožnosti. Pracovník pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Následně nás kontaktujte na e-mail a my se vám ozveme s dalším postupem.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde